torsdag den 17. november 2011

25 SÆTNINGER DU SKAL SIGE INDEN DU DØR






 
Lingua longa - vita brevis

Nej, jeg vil hellere med ham dér.
Nej, du skal ikke komme i aften.
Nej, jeg hedder Pust.
Dén bog har forandret mit liv.
Dén person er jeg glad for ikke er dig.
Dén del af mit liv har jeg foræret til en anden.
Sandheden er at jeg aldrig har elsket dig.
Sandheden er at jeg altid har elsket dig.
Sandheden er at du altid har elsket mig.
Jeg har mistet mit kæreste eje.
Jeg er blevet blind.
Jeg siger denne sætning for at få den sagt inden jeg dør.
Det smager som noget jeg aldrig har smagt før.
Det gør ikke noget, det gør det virkelig ikke.
Det var en engel.
Hvis jeg bliver mere lykkelig end jeg er nu, så dør jeg.
Hvis der ikke er noget jeg kan gøre ved det, så vil jeg gerne gøre noget andet.
Hvis jeg får dig til at føle dig tryg, hvad får du så mig mig til at føle?
Når jeg er færdig med denne her, vil jeg gerne have een til.
Når du siger den slags ting til mig, får jeg lyst til at græde.
Når jeg kommer hjem vil jeg planlægge ikke at rejse.
Faktisk har jeg glemt alt hvad jeg nogensinde har vidst.
Faktisk mener jeg ofte ikke det jeg siger.
Faktisk gør det ikke så ondt.
Mere lys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar