lørdag den 24. august 2024

28.07.24 | MAGRITTERUTEN - MOSEL













Mine ord, mine drømme, krydser broer og gemmer sig i landskabet. De søger efter et sted at sætte sig ned. Højdeskræk er også en måde at flyve på. Nåle kan bruges til at trække blod og minder. Vrøvlet er min væbner. 


Det er bagside-teknikken. Altid spændende. Så først grebet hos Peter Holst Henckel for mange år siden og har anvendt den på forskellig vis siden. Jeg ved godt ordet betyder at rable og egentlig syntes jeg ikke om det; men da jeg skrev den improviserede tekst for et øjeblik siden gav det god mening. Jeg har været heldig med flugtningerne - ikke bare på broen, men også mellem bropillerne og de lyse planter i bunden af billedet. Fotografiet er så taknemmeligt og jeg er så taknemmelig for fotografiet. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar