torsdag den 25. juli 2013

SPROG OG BEVDSTHEDSSKOLE I FEM DELE - SIG EFTER MIG



Sprog- og bevidsthedsskole - første del
Sig efter mig: 
Han ser sig selv i spejlet. 
Han ser sig selv i spejlet.

Sprog- og bevidsthedsskole - anden del
Sig efter mig:
Han ser sig selv i spejlet. Han prøver at få orden på verden.
Han ser sig selv i spejlet. Han prøver at få orden på verden.

Sprog- og bevidsthedsskole - tredie del
Sig efter mig:
Han ser sig selv i spejlet. Han tror ikke på det han ser.
Han ser sig selv i spejlet. Han tror ikke på det han ser.

Sprog- og bevidsthedsskole - en flok stære letter - fjerde del
Sig efter mig:
Han ser sig selv i spejlet. Han prøver at få orden på verden. Verden vil ikke ordnes.
Han ser sig selv i spejlet. Han prøver at få orden på verden. Verden vil ikke ordnes.

Sprog- og bevidsthedsskole - femte del
Gentag dette til sproget er fundet.
Alternativt. Gentag dette til digtet er fundet.

Sprog- og bevidsthedsskole - sidste del
Sig efter mig:
Dette gør mig glad.
Dette gør mig glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar